Custom Menu

Latest From Our Blog

Despre cea mai importanta masa a zilei

Despre cea mai importanta masa a zilei

“- Ce-ai mancat, Dana, de dimineata?”
“- Aaaa…nimic. Nu mai am timp dimineata si pentru asta…” 
Cam asta mi-era raspunsul pana acum vreo luna, cand eu si Radu ne-am reapucat de sala. Problema era ca bucataria noastra, taman in acea perioada, era in “constructie” in noua mansarda (intre timp a devenit aproape functionala). Sa pleci cu burta goala la sala e o prostie. Adica mi se pare ca as merge degeaba, caci sunt complet lipsita de vlaga, dupa cele 10 minute de incalzire. Asa ca de vreo luna am inceput sa imi trec in programul zilei si micul dejun…

213

Va dati seama totusi ca fara bucatarie lucrurile erau putin mai complicate. Si chiar dintr-o coincidenta, in aceeasi perioada, primesc propunerea de a incerca micul dejun de la Herbalife. “Stati o clipa, zic, nu e ceva pentru slabit???” Nu, de alta, dar nu am in plan si asta. Apoi: “Sau nu e doar pentru sportivi?” Si cand zic “sportivi”, eu si Radu cu sala noastra in mod cert nu ne incadram.
Sceptica, am inceput sa ma informez cu privire la produsele lor, inainte de a le testa.


In primul rand am inteles mai bine de ce micul dejun e considerat cea mai importanta masa a zilei. Un mic dejun echilibrat nutritiv trebuie sa asigure organismului toti nutrientii necesari: proteine, vitamine, minerale, carbohidrati complecsi si apa. Un astfel de mic dejun mentine nivelul de zahar in sange si insulina in limite normale, previne „nevoia de dulce” si dependenta de carbohidrati in timpul zilei. Astfel, pofta de mancare este tinuta sub control si scade nevoia de carbohidrati simpli pe parcursul zilei (biscuiti, covrigi, cartofi, bauturi dulci etc.). Cerealele cu lapte pe care mi-era cel mai la indemana sa le mananc (DACA imi faceam timp pentru asta), cafeaua musai cu lapte si zahar, sau nu mai vorbim de covrigii calzi de la colt, luati pe fuga, provoaca createrea imediata a nivelului de zahar in sange si eliberarea sporita de insulina. Insulina elimina zaharul din sange, transformand excesul acestuia in grasime. Acest lucru determina scaderea nivelului de zahar din sange sub nivelul normal, aparitia „nevoii de dulce sau de a rontai ceva” si fuga dupa urmatoarea portie de carbohidrati. Sper ca am inteles si reprodus corect 🙂


Asadar ideal e sa consumi la micul dejun un meniu complet, care sa iti asigure energia de care ai nevoie la inceput de zi, tot setul de setul de elemente nutritive, pe care organismul le-a consumat in ziua precedenta si in timpul noptii, in procesul de regenerare a celulelor si refacere. Sunt convinsa ca si aici pe blog sunt persoane care cunosc mult mai bine decat mine aceste lucruri si care reusesc sa tina o dieta perfect echilibrata inca de la inceputul zilei, consumand si cereale si oua si ceaiuri si peste si fructe si tot ce mai e nevoie, fara sa atinga un numar prea mare de calorii. Dar cum eu recunosc ca nu sunt defel asa de calculata si atenta (tocmai am inceput spunandu-va ca pana de curand eu si Radu nici nu stiam cand e momentul nostru de mic dejun), am zis ca merita sa testez Micul Dejun Herbalife, asa in secret, si doar daca sunt multumita sa va vorbesc despre el, avand in plan si un concurs. Ca sa nu va recomand ceva pe “netestatelea”. Dar pana la concurs, sa va explic din ce e format:

5 46 7

 

1. Shake Formula 1 – eu am unul care are fix gustul de biscuiti cu lapte de la gradinita! Il prepar cu lapte de vaca, dar poate fi facuta si doar cu apa sau cu lapte de soia, 2 linguri la o cana de lapte. Iar unele persoane am inteles ca mai adauga si o jumatate de banana (nu am incercat pana acum, desi suna bine).

• Continut ridicat de proteine – 18g per portie; • Proteine din soia: proteine complete care contin toti aminoacizii esentiali; • Fibre; • Peste 20 de vitamine si minerale; • Doar 220 de kcal.

10 11 14

2. Ceai instant pe baza de plante – o juamate de lingurita la o cana.

• Creste protectia antioxidanta a organismului;• Amestec unic de orange pekoe – ceai negru traditional si ceai verde, cu extracte de nalba, floare de hibiscus si seminte de cardamom; • Pudra de cafeina naturala.• Aproximativ 6 calorii per portie;

8 9 13

3. Bautura Concentrata Herbal Aloe – pun 3 capacele la un pahar cu apa si are un gust placut, parfumat, nu dulce

• Sustine functionarea naturals a sistemului digestiv; • Cu 40% suc de Aloe Vera, extras din frunzele de aloe vera; • Bogat in enzime, microelemente si aminoacizi.


Evident ca micul dejun e foarte rapid de preparat (uneori, daca sunt in intarziere, prepar shake-ul si in masina). Dar de cele mai multe ori imi incep ziua linistita, cu acest mic ritual, pe care pana si Vlad l-a observat. Adica mai intai ii prepar lui laptele si apoi el vine cu paharul verde si striga dupa mine “Mama-mama!”, stiind ca acum e randul meu si al lui Radu sa papam.

AD Mic dejun 6
Pornind de la un mic dejun pe care nu il mai sar, am ajuns sa am un program al meselor pe toata ziua. Stiu deja ca foame pentru urmatoarea masa mi se face cam la 3 ore dupa ce beau shake-ul formula 1 cu lapte de vaca, ceaiul de plante si sucul de aloe vera (pe ultimele doua le-am sarit uneori, ceea ca voi sa nu faceti 🙂 ). Iar daca aveati vreun dubiu, sa stiti ca toate trei sunt super bune la gust! Cel putin shake-ul e atat de gustos, incat si acum cand scriu despre el mi se face pofta de o portie noua…. Dar nu, voi rezista pana maine dimineata, cand eu si Radu vom lua din nou acest mic dejun impreuna, pentru mai multa energie si pentru o viata mai ordonata. Daca si repetitiile la teatru s-ar tine dupa un program regulat, ce bine mi-ar fi! Revin cat de curand cu un concurs pe blog pentru a testa si voi acest mic dejun.  O zi plina de energie va doresc!

125Comments
  • Bianca/ 12.10.2015Reply

    Buna Dana,

    iti marturisesc ca impartasesc ce simti tu acum, deoarece eu am fost si consumator si consultant Herbalafe vreo 5 ani, adica persoana pe care tu ai intalnit-o si ti-a vorbit despre shake-uri si le cunosc aceste produse din 2002,am folosit aceste produse si parca a fost un deja-vu al articolului tau, dimineta ma gandeam sa vorbesc cu prietena mea care inca se ocupa de consultanta sa imi achizitonez shake-urile si mai multe printre care si cele consumate de tine,deoarece vreau sa intram (eu cu sotul meu) intr-un program de slabit, el mai mult :), eu de sanatate ,detoxifiere si mentinere,dar neaparat impreuna facut tot ,altfel nu are rezultate :).Au rezultate extraordinare folosite regulat si cu putin efort, eu am avut o doamna de 45 de ani in program care mi-a slabit 20 kg in 3 luni de program, era o satisfactie imensa si pt mine cat si pt ea sa vedem ca DA aceste produse fuctioneaza,daca ajuti si tu putin si respecti programul .Am renuntat la consultanta deoarece am plecat din tara o perioada si acum ma ocup de produsele Oriflame( aici venind vorba de Adela 🙂 imagine catalogului de 8 martie . Pot sa spun doar ca ai facut o alegere buna sa incepi acest program,multa bafta in continuare si abia astept concursul:) sunt foarte bune si produsele pentru copii,la Vlad ma refer aici, daca consideri ca le poate folosi deja ,ti le recomand. Te pup Danuca si as vrea tare sa te vedem o data si la Baia Mare,aici in inima Maramuresului sa ne povestesti si live despre experientele tale, nu te gandesti sa ne faci si noua o vizita cititoarelor de aici :)?

    • Dana/ 12.10.2015Reply

      Asa cum spuneam, eu nu tin programul pentru slabit. Adica consum doar acest mic dejun, masa pe care de altfel o saream de multe ori. Dar ce remarc si la tine, la fel ca la persoana care mi-a vorbit prima oara despre aceste produse, este entuziasmul si increderea in acest brand. Iar asta ma incurajeaza si mai mult 🙂

      • Violeta/ 14.10.2015Reply

        Felicitari pentru alegere ! Eu mananc de 15 ani acest mic dejun sanatos, 🙂

      • MARIUS/ 03.02.2017Reply

        Am inteles motivul pt. care ai ales acest mic dejun Dar ce apa consumi? Poti sa imi recomanzi tel 0786257373 mail [email protected]

  • Sorina/ 12.10.2015Reply

    Sincer părerea mea:sunt sceptica! Prefer mâncarea solida și cat mai sănătoasă. La micul dejun oua/omletă, brânză ardei gras, roșii, măsline, fructe, iaurt cu cereale, ceai, cafea cu lapte, miere, unt. Bineînțeles ca nu mănânc tot ce am enumerat la o singură masă dar încerc ca cel puțin 2 combinații să existe :)! Nu sunt de acord cu niciun fel de astfel de shake pt mine și familia mea. Nu influentez pe nimeni, fiecare trăiește frumos și sănătos cum pricepe, vrea și se informează :)! Un început frumos de săptămâna sa aveți cu toții!
    Bizzz

  • Teodora/ 12.10.2015Reply

    Funny fact: ieri, in Stockholm, m-am intalnit cu o reprezentanta Herbalife, care mi-a clarificat ca produsele lor nu sunt doar pentru slabit. Dupa ce am vazut postul tau, am impresia ca Herbalife ma urmareste :))) succes la sala!
    https://toodear.ro

  • Livia/ 12.10.2015Reply

    Mi se pare trist ca ai ajuns sa promovezi astfel de produse. Esti un exemplu pentru multe tinere si nu cred ca e constructiv sa induci ideea ca e bine sa iti faci un shake din prafuri….

    • Silvia/ 14.10.2015Reply

      Livia
      Cat timp ti-ai dedicat ca sa studiezi ce este HBL? Eu am fost impotriva multi ani pana cand am lasat ignoranta sa ma orbeasca si m-am pus sa aprofundez subiectul … Spor 🙂
      Cu drag,
      Silvia

      PS – nu ti-o zic cu rautate 😉

    • Silviu/ 14.10.2015Reply

      Câteodată stau și mă întreb de ce este atât de simplu sa vedem prafuri în loc de alimente complexe și mâncare în loc de carne procesata din zgârciți și resturi intre doua felii de pâine. Dar hei, lumea vorbește mai simplu din auzite decât din surse concrete.

      • Simona/ 26.07.2021Reply

        La bebeluși de ce le dam lapte praf? Te-ai întrebat? De ce nu lapte de vaca si gata…

    • sina/ 07.11.2019Reply

      Prafuri sunt : cafeaua, făina, laptele praf, zahărul, praful de copt, cacao, boia de ardei…etc
      Nu cumva aveți așa ceva în dulapul din bucătărie?!!!

  • Florentina/ 12.10.2015Reply

    Trebuie sa marturisesc ca sunt foarte dezamagita sa vad ca te-ai asociat cu acest brand. Sunt atat de contestati de comunitatea stiintifica, au avut o multime de procese in State datorita unui numar mare de oameni care s-au imbolnavit, incat mi se pare pura iresponsabilitate sa promovezi asa ceva. Nu am nimic cu ideea de produse nenaturale, nu sunt o extremista care mancanca numai produse sanatoase, insa prafurile astea chiar sunt niste gunoaie, pardon my french. Sper ca a fost o decizie pripita si ca vei apuca sa citesti cate ceva despre ei, astfel incat sa-ti faci o parere luand in considerare si minusurile.

    • Nelu Dogar/ 14.10.2015Reply

      De ce s-au imbolnavit doar in State? Sunt consumator Herba si sunt convins ca vorbesti in necunostinta de cauza. Pardon, imprasti gunoi, e o diferenta…

  • Eliza/ 12.10.2015Reply

    mie mi se pare ca au inceput sa predomine reclamele pe blog…
    Eu consider ca blogul este un spatiu mai personal decat spatiul media, adica faptul ca o vad de exemplu pe Andra facand reclama la Garnier e ok…..oricum nu cred ca foloseste Garnier, asa cum nu cred ca Iulia Vantur are tenul ok de la Gerovital…..ok, sunt niste reclame…..insa in spatiul asta mai intim al blogului eu ma simt insultata ca tu incerci ca ne convingi ca mananci prafuri la micul dejun si prepari deserturi din prafuri Dr Oetker…..si mai ales ca ii dai si lui Vlad ca nu ai timp sa faci ceva natural…
    Pacat….

    • Dana/ 12.10.2015Reply

      Am zis VREODATA ca ii dau lui Vlad altceva decat mancarea pregatita special pentru el??? Si cred ca tocmai pentru ca e un spatiu intim, pot impartasi experientele pe care le am cu anumite produse. Sunt libera sa incerc acest program si fiecare e liber sa aleaga ca crede ca I se potriveste.

      • Eliza/ 16.10.2015Reply

        hai ca m-am uitat in urma, ai dreptate nu ai zis ca ii dai lui Vlad, dar genul asta de propozitie: “Mai ales de cand il am pe Vlad, timpul e extrem de pretios, asa ca atunci cand am eu o pofta de o prajitura, nu vreau sa risc cu experimentele, asa ca merg la sigur cu un astfel de mix.” eu nu il cred…..nu cred ca mananci prafuri d-astea….
        poate gresesc si tu esti de fapt sincera….

    • anto/ 14.10.2015Reply

      dna eliza, produsele herbalife nu sunt prafuri. este mancare inteligenta pentru oameni inteligenti
      eu ii dau fetitei mele de un an de zile acest mic dejun si suplimenti alimentari pe baza de omega 3.
      in spatele produselor sunt doar medici de renume

  • Ana-Maria Bordeianu/ 12.10.2015Reply

    Din pacate, blogul acesta nu mai este ce era odata … multe reclame, prea multe! Cat despre Herbalife … am un fost coleg de liceu care se ocupa cu asa ceva impreuna cu sotia … el are o burta destul de generoasa iar sotia este pur si simplu dulap! Chiar i-am zis (nu m-am putut abtine) asa reclama faci! Eu sunt pro mancare normala.

    • Dana/ 12.10.2015Reply

      Asa cum scriam si in articol, nu despre slabit e vorba. Eu am ales niste produse care cred ca sunt ok pentru mine si Radu – un shake cu cereale, proteine – un ceai de plante si un suc de aloe vera.

    • Silvia/ 14.10.2015Reply

      Ana
      Ai auzi de vorba fa ce zice popa, nu ce face popa.
      Este adevarat ca multi doctori fumeaza, etc… asta nu este un argument 😉
      Pana cand nu veti studia ce este HBL nu va pronuntati fara sa va fi dedicat macar cateva ore bune cautand resurse in domeniu. Crezi ca tot ce se vinde in magazine (fructe/legume) sunt sanatoase ? LOL.

  • Elena/ 12.10.2015Reply

    Eu sincer nu am incredere in aceste produse si nu cred ca imi voi schimba parerea vreodata….mai bine mananci un kiwi, o banana, un castronel de la lapte cu musli, o felie de branza cu paine si lista poate continua.

    • Nelu Dogar/ 14.10.2015Reply

      Hei, laptele e pentru sugari! Da o cautare pe google sa vezi cat e de bun pentru maturi.

    • Alina/ 14.10.2015Reply

      Hey, ghici ce?! Si branza si painea sunt facute cu PRAFURI :)) P.S.: nu sunt asa de complete nutritional precum shake-ul pe care “indrazneste” sa il consume Dana. Si iti aduci aminte cand lumea era sceptica privind utilizarea calculatoarelor, spre exemplu, iar acum nu mai putem fara ele? Herbalife are in spate munca de minim 35 de ani si studii de nutritie facute de cei mai buni din lume in domeniu. Studii care n-o sa ajunga pe mana niciunui medic din Romania prea curand si nici la vreo alta companie. Spor la mancat musli si branza, daca tu crezi ca sunt sanatoase 🙂

      • Eliza/ 16.10.2015Reply

        haha, munca de 35 de ani comparativ cu mii de ani de cand traiesc oameni pe pamant…intr-adevar, sunt studii misto!

    • Valeria/ 14.10.2015Reply

      Kiwi-ul despre care vorbiti este cules cu cel putin 3 saptamani inainte de a-l consuma, bananele-la fel. Laptele- cercetati si poate aveti sansa de a descoperi cum este procesat din saci de lapte praf importat., supus apoi la un flux de procese complexe. Musliul despre care de asemenea vorbiti- are o eticheta cu elemente complexe care trebuie atent citite. Nu cred ca cele enumerate de dvs pot fi numite alimente inteligente., nu pt secolul in care traim. Sunteti inca un consumator tinta pt lanturile de retail si hypermarketuriidin Romania.
      Poate incercati totusi sa va documentati de ce are nevoie organismul dvs si de asemenea care sunt produsele cu adevarat necesare. Cu siguranta nu cele enumerate.
      Succes!

  • iulia/ 12.10.2015Reply

    din cate stiu produsele acestea sunt interzise in Franta :)) really chiar asa va pretati la orice 🙁 mai bine faci reclama la un brand de imbracaminte decat sa cazi atat de jos, imi cer scuze ca sunt dura dar Dana blogul tau a scazut..si tu stii bine asta..ai avut o perioada frumoasa in care erai urmarita dar asta a fost demult, articolele tale sunt pline de reclama si lucruri care nu intereseaza pe nimeni, sa ajungi sa faci reclama la herbal life din punctul meu de vedere e trist, nu as pune gura sa incerc asa ceva never..nu mai fiti lacomi, nu acceptati orice nimic, vreti sa faceti de toate si nu faceti nimic bun, sunteti actrite, cantarete, prezentatoare, designeri, blogeri, nutritionisti si mai stiu eu ce..rezumati-va la ceea ce stiti sa faceti mai bine..nu zic ca ambitia nu e buna dar e bine sa fii cu picioarele pe pamant si sa alegi ce ti se potriveste

    • Silviu/ 14.10.2015Reply

      Iulia, din auzite putem vorbi cu toții. https://www.herbalifefrance.fr este site-ul oficial al companiei Herbalife în Franța. Ce poate nu știai este ca dieta Dukan este interzisa în Franța și totuși acest lucru nu l-a împiedicat pe Cotabiță sa se facă praf…
      Nu am absolut nicio intenție să deranjez pe cineva, însă frate multe persoane vorbesc din auzite înainte sa caute informații. Apropo, ai consumat vreun produs de la Herbalife? Eu da 🙂

    • Sara/ 14.10.2015Reply

      Draga Iulia,
      Daca te-ai documenta macar putin (chiar si cu un search pe google), ai afla ca nu este interzis in Franta, si ca produsele sunt consumate in peste 90 de tari. 🙂
      E usor sa vorbesti cand nu cunosti.
      Si cei care vorbesc in mod pozitiv despre produse, o fac pentru ca au incredere in ele, pentru ca rezultatele si felul in care se simt o dovedesc.

  • Raluca/ 12.10.2015Reply

    Din pacate acest blog nu mai e ce a fost odata. Unele dintre noi care ti-am urmarit blogul sa stii ca am facut-o tocmai din prisma faptului ca era “altceva”. Acum vad ca s-a transformat incet dar sigur in “sufletul comertului”-reclama, care bineinteles e remunerata………PACAT! Noi nu te judecam pentru asta sa nu intelegi gresit, tu poti sa faci ce doresti……dar sa tii cont de faptul ca si noi vom cauta altceva. . Toate cele bune!

    • Dana/ 12.10.2015Reply

      Despre ce vorbim? Fara reclama acest blog nu ar putea exista sau in orice caz nu in felul acesta, in care ii dedic zilnic o medie de cel putin 6 ore. E seriviciul meu (ma rog, unul dintre ele 😉 ) si prin reclame eu sunt platita pentru munca mea. Legat de produsele pe care aleg sa le promovez, au fost nenumarate oferte refuzate, pe care le-am considerat nepotrivite (gen crenvursti pentru copii si alte lucruri, dar nu vreau sa intru in detalii), in care eu nu am crezut. Poti sa nu fii de acord cu o optiune de-a mea si inteleg perfect asta. Dar sa spui ca ” Pacat ca reclama e remunerata” e absurd, caci e absolut firesc si necesar sa fiu remunerata pentru asocierea de imagine si pentru munca mea. Pentru o postare comerciala pe blog eu fac 5 postari neplatite – cam asta e raportul. Doresc tuturor bloggerilor sa ajunga la fel de productivi si sa aiba putere de munca. Cand ma implic in campanii umanitare, de strangere de fonduri, sau in campanii educationale, putin cititori mai sunt la fel de activi.

      • Alexandra/ 12.10.2015Reply

        se numeşte crenvurst si nu cremvurst. Provine din limba germană – krenwurstchen

        • Dana/ 12.10.2015Reply

          Multumesc 🙂 e un un cuvant pe care sa il folosesc extrem de rar 😉

        • Sara/ 14.10.2015Reply

          Da, pentru ca asta era important din tot raspunsul ei 🙂

      • Raluca/ 12.10.2015Reply

        Dana ma refeream la faptul ca accepti sa le faci reclama celor de la HerbaLife….pentru care esti remunerata…mi se pare o pura prostie sa consum niste prafuri, dar parerile difera. Si cand am zis asta parca o vedeam pe Nadia Comaneci facand reclama la margarina….ce bun produs pt copii ne zice ea….Cat priveste faptul ca esti remunerata pentru munca ta, aparand si reclame (ex. Philips) sunt perfect de acord cu tine…. nu te judec pt asta, este chiar firesc si normal sa se intample asa,dar sunt de parere ca trebuie sa fii mai selectiva.

        • Silvia/ 14.10.2015Reply

          Multe lucruri au parut prostii acum zeci de ani… intre timp oamenii au inceput sa studieze si sa inteleaga mai multe. Spor.

        • Victoria Menadi/ 28.02.2018Reply

          Bună. De ce este trist ca promiveaza,? Sunt foarte multi medici care consuma dar nu vorbesc. Ar trebui sa te informezi, sunt oameni care consuma de foarte multi ani si nu s-a întâmplat nimic grav cu sănătatea lor, din contra se simt mult mai bine. Faptul ca cineva impartaseste si spune ce consuma si cum se simte e un lucru bun. Fiecare face cum crede si cum simte.

  • Balas Denisa/ 12.10.2015Reply

    Te felicit pentru decizia de a încerca Herbalife!! Chiar acum sunt cu ceașca de ceai din plante in fata, pe care il savurez in fiecare zi ca înlocuitor de cafea.
    Shake-ul il consum la mic dejun,dar nu regulat. Doar in zilele in care alerg prin casa si nu am timp sa prepar ceva.
    Trebuie sa încerci si aroma de ciocolata! E preferata mea 🙂

  • Adelina/ 12.10.2015Reply

    Si eu consum dimineata uneori aloe vera, dar nu de la aceasta firma, ci de la una mai ieftina, il comand din US. Nu am incercat nimic de la herbalife, dar poate as da o sansa ceaiului, desi in general evit firmele cu agenti si structuri piramidale… agenti aia.. te termina nervos!

  • katrina/ 12.10.2015Reply

    Am avut experienta si eu si colegele mele. Uneia dintre ei i s-a facut rau, a lesinat fiindca manca doar shakeuri toata ziua, si cand a mers la reprezentat i-au zis ca e normal la inceput. Bineinteles ca a renuntat. Mai bine mancati fructe si legume cu o paine facuta in casa,

    • Alina/ 14.10.2015Reply

      “Doar shake-uri toata ziua”, nu cred ca i-a recomandat cineva asa ceva sau a facut asta din disperare sa slabeasca mai repede. Iar daca nu stii care sunt simptomele detoxifierii, citeste despre. Te tine starea de rau 1-3 zile, maxim o saptamana dupa care debordezi de bine 😉 si nu, nu e vorba doar despre ce se intampla consumand Herbalife.

  • bujenita emilia claudia/ 12.10.2015Reply

    eu chiar nu inteleg care e faza dana! dc atunci cand faci reclama la ceva sare atata lume ca arsa? e viata ta, e problema ta..! nu ai facut rau la nimeni! nu te-ai dus in extrema de a bea doar astfel de produse la toate mesele, si dc ai fi facut-o care e primul vrednic sa arunce piatra?????chiar dc ai face o gresala nu asa se vorbeste! da, nici eu nu cred in astfel de produse, dar nu cred ca dc ai un regim alimentar echilibrat, cum tu ai afirmat de o mie de ori ca ai, e o problema!! oare nu se poate spune ceva de genu: nu ma reprezinta astfel de produse dar viata ta de pana acum arata ca esti un om echilibrat, ca niciodata nu te-ai infometat aiurea,..sa ne spui si noua rezultatele…nu te-am vazut vreodata sa faci reclama la produse care in SINE sunt rele, cum ar fi pastilele de slabit, sau alte bazaconii! nu te-am vazut promovand vulgaritatea si lipsa de valori! care e problema cu toata lumea????? un ceai baut dimineata si un shacke poate scandaliza atata lume? ar trebui mai intai sa ne uitam in ograda noastra sa vedem dc suntem perfecti!

  • Mami/ 12.10.2015Reply

    N-am avut niciodata produse herbalife dar am fost la o prezentare si ca in toate afacerile astea de tip mlm erau puse in valoare mai mult castigurile altora . Cred ca n-ar trebui sa fii invinovatita ca folosesti asa ceva, fiecare are dreptul sa aleaga ce mananca sau ce bea si daca ai scris despre asta, cui nu-i place, sa nu citeasca. Si o tuica daca ai bea dimineata si ai scrie aici cred ca nu ar trebui sa pese nimanui.
    Cred ca putini isi pot inchipui cum decurge o zi din viata ta.. sa arati si bine, sa ai grija si de copil si de blog si sa mai ajungi si la filmari, repetitii etc. Cred ca de multe ori nu ai timp sa respiri, nu sa mai si mananci. Poate isi inchipuie ca esti vreo beyonce care are o echipa cu vreo 50 de oameni care se ocupa de tine, tu doar mergi prin casa, unul te hraneste, altul iti face parul, altul unghiile :))
    Si ca sa nu deviez de la subiect.. fiecare cunoaste pe cineva care a folosit produse herbalife si vorbeste din experienta altora. Putini au folosit pe propria piele, dar au o parere.. Eu cred ca mai degraba oamenii nu se tin de ele, nu produsele sint vinovate. Nu tin partea herbalife-ului, nici nu am folosit nici nu imi trebuie, eu prefer micul dejun clasic cu paine, unt, miere si cana de lapte dar fiecare e liber sa incerce ce doreste.

  • Mami/ 12.10.2015Reply

    Decat sa pleci cu stomacul gol de acasa, mai bine bei un shake si tot e ceva.

    Uite si o postare mai veche de a mea despre mic dejun:
    https://emotiidemamica.wordpress.com/2014/11/20/mic-dejun/

  • Mihaela/ 12.10.2015Reply

    Nu cred ca asocierea ta cu acest brand e potrivita (in sensul ca, in ciuda postului publicitar, chiar nu pari genul de om care sa cumpere Herbalife). Desigur, tu decizi cum e mai bine, si asta dupa o analiza atenta. Dar chiar pari genul de femeie care sa promoveze mai degraba mesele sanatoase gatite in casa, decat cele la cutie, sub forma de prafuri… just saying…

  • Ana/ 12.10.2015Reply

    Draga Dana,

    Te urmaresc de ceva vreme din indepartata Canada si vreau sa iti transmit sincere felicitari pentru evolutia ta frumoasa de la Abramburica incoace 🙂

    Indraznesc cu tot respectul sa iti scriu in legatura cu ce ai mentionat in aceasta postare. Nu despre produsul in sine, no comment about it, nu l-am incercat, deci nu ma pronunt din auzite doar sa ma aflu in treaba.

    Am citit insa cu mare atentie statement-urile pro breakfast pe care le mentionezi, (dar mai ales titlul postarii m-a dat peste cap, nu in sensul pozitiv insa) si as vrea, cu permisiunea ta, sa aduc citeva argumente contra. Si nu neaparat pentru tine personal, cit pentru cei care iti citesc blogul, si care sint convinsa ca sint foarte multi.

    Incep prin a te felicita pentru faptul ca inainte NU mincai breakfast-ul (probabil si de-aia arati asa de bine 😉 ). Da, ai citit bine! Felicitari! Breakfast-ul nu este o masa in sine, este o INDUSTRIE! Inventata prin anii ’50-’60 de industria cerealelor (think cherrios, keloggs si alte americanisme de-astea 🙁 ). Aceste companii au investit bilioane in toata lumea sa ne convinga ca breakfast-ul este esential, “cea mai importanta masa a zilei cica”, breakfast-ul cu cereale that is! Si, din pacate, pentru sanatatea noastra, au si reusit, daca ne uitam doar la statisticile de cancer rates, diabetes, hearth diseases, etc, etc! Asadar, acest “obicei” ne-a fost practic manufacturat in mintea noastra de food industry! Aceasta se intimpla exact in aceasi perioada in care, tot in state (ca de-acolo vine “ploaia “), a inceput marea “prosteala” (ca sa fiu decenta in exprimare) care a cuprins toata lumea, cum ca grasimea este evil!! Dupa cum stim azi, s-a dovedit ca acele teste erau neconcludente si comandate de interese 🙁 si ca, de fapt, fat-ul este foarte sanatos! Ma refer la good fat (incluzind aici saturated fat, cum ar fi untul, si excluzind trans fats, cum ar fi margarina, ca sa dau doar niste exemple)

    Dar sa revin la breakfast. Dupa cum ii spune si numele, este un break a unui fast, mai pe romaneste, rupi postul. Mare greseala, zic tot mai multi nutritionisti (nespalati pe creier, as adauga eu). Cind ne trezim, corpul nostru este intr-o stare ketogenica (fat burning, adica corpul arde grasimile). Asadar, exact atunci cind corpul nostru este intr-o stare/situatie perfecta de a arde acele grasimi nedorite mai ales, cum ar fi cele din jurul taliei (care sint de fapt si cele mai periculoase, deoarece sint in jurul organelor, comparativ cu cele de pe coapse care nu sint atit de “periculoase” doar foarte inestetice, pentru noi femeile mai ales) noi venim cu breakfast-ul, ca asa ne spune la TV, in reclame si intrerupem acest proces fantastic si foarte necesar!! Si, mai rau, venim cu un breakfast plin de sugar, cum sint cerealele de exemplu si practic nu facem decit sa continuam sa sustinem acea grasime nedorita pe noi, mai ales in jurul taliei. Ca sa nu mai zic si ce ii facem insulinei, cortisolului, ghrelin-ului (hormonul foamei din stomac), si altor hormoni, si ne dam singuri peste cap toata ziua cu tot felul de pofte, balonari, iritari, si alte cele! Deci, sanatatea!

    Pe de alta parte, si in ciuda a ceea ce incearca sa ne spele creierii, nu avem nevoie sa mincam dimineata sa ne activam metabolismul! Corpul nostru a evoluat foarte bine ca sa poata sa functioneze bine dupa perioade scurte fara mincare. Sa ne gindim la stramosii nostrii, de exemplu, care nu aveau access rapid/facil la mincare cind se trezeau (asa cum avem noi mergind pina in bucatarie si deschizind frigiderul) si plecau bine mersi la …vinatoare, poate km intregi :). Aici, unii sustin ca mincam dimineata pentru ca hrana este atit de.. accesibila, e chiar sub nasul nostru, nu neaparat pentru ca ne este foame.

    Cind nu mincam pentru 12-16 ore, corpul nostru raspunde dindu-ne de fapt mai multa energie, sa ne motiveze sa iesim/cautam hrana. Mai exact, asta inseamna ca daca ultima noastra masa a fost la 9 pm, ar trebui sa fim ok sa nu mai mincam decit a doua zi la 1pm, fara nici o problema. (NOTE: bind apa nu inseamna ca intrerupem postul, apa nu trebuie “digerata” si chiar de multe ori gresim si confundam setea cu mincarea dimineata.)

    Si acum ajung la argumentul care pentru mine este cel mai important: aceasta perioada de fast-ing (post), ne curata corpul si arde grasimea nedorita asa cum am mai spus, dar cel mai important si mai important: permite producerea hormonului de crestere (HGH, human growth hormone, cu toate efectele lui benefice. Pentru mine personal, asta inseamna ca decizia de a NU minca breakfast (sau de a amina sau prelungi pe cit posibil peste 12 ore) este, sau ar trebui sa fie un …no-brainer.

    Daca privim lucrurile din alta perspectiva insa, (ca nimic nu e atit de simplu) si in legatura cu statement-ul tau cum ca dimineata avem nevoie de un blend sau “complex echilibrat” de proteine, carbs, etc., tot tacimu’, iarasi vreau sa aduc un argument foarte solid ca acest lucru nu este sustinut de biologia corpului/organismului in sine. Dimineata, noi avem in stomac enzime specifice pentru digerarea grasimilor, prin urmare trebuie sa mincam grasimi (good fats, cum ar fi avocado, coconut oil, nuts (seminte), etc.) La prinz, avem alte enzime care se numesc proteaza, prin urmare trebuie sa mincam proteine (oua, brinza, carne, beans pt vegetarieni, etc, etc.). Si doar seara putem procesa carbohidratii!! Deci starch (cartofi) orez, cerealele mult marketizate (incluzind aici si piinea cea de toate zilele), legume, fructe (iarasi, aici alta spalare pe creier grosolana, ca dimineata trebuie sa mincam fructele, ceea ce e o mare prostie, ca nu le putem digera dimineata. Si aici o paranteza: a mai intrat si industria laptelui in joc cu inventia absolut oribila pentru sanatatea si comfortul nostru, de iaurt (acid lactic) cu fructe (sugar), ceea ce produce … fermentatatie :(, balonare, iritabilitate, etc.! Nici nu trebuie sa-i dai unui copil (de exemplu) o palinca dimineata, ii dai un iaurt cu fructe, – cum fac foarte mult parinti- si face ca titirezu’ toata ziua 🙂 ) Si, mai nou, ca sa-i zica cumva conditiei de facut ca titirezu’ (dar mai ales sa poate fi inventat un nou drug), se “traduce” asa: ADHD :(:(:( Pentru necunoscatori doar, Attention deficit hyperactivity disorder)…ce-s face omul cu mina lui….

    In fine, daca vrei sa citesti mai mult iti recomand sa cauti informatii despre “organ clock cycle”, bine cunoscut in medicina traditionala chineza, care explica ce se intimpla in corpul nostru la fiecare ora si de ce are nevoie fiecare organ in parte in fiecare moment al zilei.

    Asadar, chiar daca prima perspectiva, cea legata de sarirea “breakfast-ului”, ar putea parea… extrema pentru unii, poate aceasta legata de ce anume putem digera si cind, este mai rezonabila si usor de considerat de adoptat de altii. Natura nu minte niciodata!

    Sper sa te ajute putin aceste perspective /argumente, (si de dragul unei dezbateri pe ceva cu adevarat important, nu pareri despre un produs sau altul) nu doar pe tine, ci si pe cititoarele tale fidele!

    Si hai sa invatam sa re-gindim (foarte critic) tot ce am fost invatati sa credem pina acum, deoarece sint din ce in ce mai multe dovezi ca am fost (si continuam sa fim din pacate) prostitii cu studii si mesaje care au cu totul si cu totul alte interese decit sanatatea noastra! Asta inseamna sa devenim cit de mult putem “health literates” (nu stiu cum sa traduc asta 😉 ) si sa ne luam sanatatea in propriile miini, incepind simplu, cu a invata sa ne ascultam corpul (nu reclamele!!) Note: Tinind un food journal, e iarasi o idee buna 😉

    Multa sanatate iti doresc, tie si familiei tale si multa putere de munca! (chiar si fara break-fast, se poate face multe 😉 )

    Cu drag,

    Ana

    p.s. In legatura cu laptele, (care l-ai mentionat ca il consumi), as vrea sa mentionez foarte scurt ceva care sper sa puna pe ginduri, apropo de gindirea critica: in primul rind, faptul ca sintem singura specie care continuam sa consumam lapte dupa ce am fost intarcati ;),si ca, capacitatea oamenilor de a digera lactose incetineste de la virsta de 2 ani!!!!!! cam pe cind se introduce mincarea solida…

    Poate mama Natura incearca sa ne spuna ceva cu asta…hmmm..mai trebuie sa stim si sa o ascultam, eh?!!?

    Ti-as /v-as recomanda si aceasta carte cind ai/aveti timp: Don’t Drink Your Milk.

    Poate fi citita online aici:

    https://books.google.ca/books?id=zGYnCgeIiD0C&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&hl=en#v=onepage&q&f=false

    • bujenita emilia claudia/ 12.10.2015Reply

      buna ana, foarte interesanta abordare…
      am cateva intrebari dc nu te superi…
      1. cam ce ar trebui sa contina prima masa la copiii de peste 3 ani?
      2. stramosii nostri beau lapte, mancau cas, iaurt, smantana de casa…oare ei gresau? oare nu intelegeau natura? te rog sa nu o privesti ca pe o intrebare rautacioasa!
      3. este cumva aceasta carte si in limba romana? mi-ar fi mai usor sa o citesc, as ecnomisi timp
      iti multumesc!

    • katrina/ 13.10.2015Reply

      Ana: am citit comentariul tau si ai scris ca dimineata stomacul digera grasimi, prin urmare sa mancam ulei de cocos , seminte, etc. iar apoi scrii ca nu avem nevoie de micul dejun. Acuma cum e?

    • Alina/ 14.10.2015Reply

      Break-fast-ul nu e inventat de marketing, sorry. Inainte de a fi promovate cerealele cu lapte nu se manca micul dejun nicaieri in lume? 🙂 Sursele pe care le mentionezi nu le-as lua in calcul totusi ca fiind cele mai credibile din domeniul nutritiei.

    • Silviu/ 15.10.2015Reply

      Dana eu plec de pe blogul tău ? sau măcar de pe secțiunea comentarii…

      @Ana… știi ce înseamnă măcar breakfast? Crezi ca este un cuvânt inventat pur și simplu?
      Pai lasă-mă sa Îți explic:
      Sa începem cu seara din urma. Ai mâncat și ti-ai umplut rezervele de energie. Te culci cu gândul ca ai mai trecut peste o zi minunată iar corpul tău intra în starea de somn. NU repaos. În acest moment corpul tău începe sa absoarbă (nu sa digere) nutrienții pe care speram că i-ai digerat corect, cu cel puțin doua ore timp de digestie înainte de somn. Corpul începe sa livreze energia către organe. Ca sa susțină nivelele de energie ficatul si muschii încep sa metabolizeze și sa introducă în sânge glucoză și amino acizi. Creierul începe și el procesul de curățare care este de zece ori mai intens în timpul somnului decât în alte perioade. Sumarizand putem spune ca organismul tău trece printr-o perioada de post timp de 8 ore iar pe la jumătatea acestei perioade de obicei rămâne fără energie. Iar în acest moment corpul tău începe sa se canibalizeze. Procesul se numește “catabolism”. Google it 🙂
      Acum… După o perioada de 8 ore în care nu ai mâncat… adică ai postit sau “fasting” cum îi spun englezii, ce crezi ca ar trebui sa faci? Sa întrerupi perioada. Deci ai nevoie de o pauza “break” de la post “fast”. Breakfast… suna cunoscut?
      Și cum ar trebui sa începi o zi ca sa Îți refaci rezervele de energie? Mâncând.
      Vezi tu Ana, micul dejun nu este o născocire de marketing de la producătorii de cereale, ci este un concept pe care toată lumea trebuie sa îl aibă pentru a fi sănătos. Iar saltul peste mic dejun este cea mai mare prostie pe care o poți face pentru corpul tău. De 3 ani de când am înteles conceptul acesta și am înțeles că micul dejun înseamnă mai mult decât un ceai cu gem pe pâine, fac în așa fel încât sa nu ratez nici unul, deși recunosc ca nu sunt perfect ? Sper sa înțelegi și sa încerci și tu asta.

      @Dana sunt sigur ca nu saltul peste micul dejun este responsabil pentru felul în care arati. Ba chiar din potrivă, în timp Îți poate dauna – asta de la un om care nu a avut mese regulate niciodată – pana când a slăbit 17 kg și a învățat ce înseamnă sa mănânci corect.
      Ești pe calea cea bună. ?

      • adela/ 18.10.2015Reply

        felicitari,Silviu!tare faina replica!
        felicitari si pt.cele 17 kg slabite!

    • Anca/ 28.10.2015Reply

      Ana mai bine scriai tot in engleza, serios!

    • Andrei/ 04.09.2017Reply

      Ana, eu sunt din brasov. Rezonez cu ce ai scris aici.te rog sa-mi dai un mail mai detaliat cu ce digeram mai bine la anumite ore.multumesc.

    • Alina Constantinescu/ 30.05.2021Reply

      Ana, viziunea ta este foarte interesanta, cu toate ca ea contrazice masiv regulile ,,standard” privind importanta micului dejun.
      Sunt foarte curioasa unde e adevarul… mai ales ca exact azi, cand ti-am vazut comentariul, am inceput un fel de program de slabire numit FASTING. 16 ore nu mananci, 8 da. Sunt foarte curioasa de rezultate.
      Simt de multe ori diminetile ca nu e cazul sa mananc, ca am organismul ,,full”, energic si cu pofta doar de apa, dar si alte dimineti in care simt ca trebuie sa merg degraba la frigider.
      Ar fi fain sa fie pareri unilaterale pe acest subiect… 🙁

  • Ina/ 12.10.2015Reply

    Dana imi poti spune te rog ce bluza porti, imi place foarte mult alegerea.
    Multumesc :*!

  • lucia/ 12.10.2015Reply

    Am incercat in Olanda sa consumi astfel de shake-uri desi era evident ca nu sunt bune dar de dragul atator review-uri am zis sa incerc. Rau am facut.
    Nu am studiat medicina dar nu cred ca e atat de greu sa realizezi ca toate acestea fac rau ficatului. De altfel eu am vazut actiunile acestor produse pe propriul organism.

  • luana/ 12.10.2015Reply

    te rog pt sanatatea ta si a familiei tale,la urmatorul seminar de nutritie la care participi ,fie el pt adulti sau copii,cere parerea unui medic in care ai incredere,poate chiar a fratelui tau(parca era doctor ?:-?) vis-a-vis de prafurile astea si nu uita ca esti un model! ca si cititor de atat de muuult timp as prefera sa platesc sa intru pe blog decat sa vad genul asta de reclame….unele sunt de inteles dar in altele se vede clar ca nu e suflet si dorinta ta pe bune ci pur si simplu o tranzactie!

  • Iulia/ 12.10.2015Reply

    Scuzati vocabularul dar traim in tara curvelor virgine,nu va place nu mai intrati pe blog. Am citit o parte din comenatri(atat cat m-au tinut nervi) si pe langa “avocatele” poporului care vorbeau ele in numele tuturor cititorilor ,ca nu se poate asa ceva, cum sa faca Dana reclama la prafuri,noi ne crestem toate in balcon morcovi ,nu mancam decat bio si eco. Scuti-ma!
    Daca cineva este atat de tuta(alt cuvant mai dragut nu am) incat sa se apuce sa faca tot ce face Dana sau orice alta persoana din Media fara sa se gandeasca daca i se potriveste sau nu produsul recomandat isi merita soarta.
    Dana,mi-a placut postul,suna interesanta ideea avand in vedere lipsa mea de energie dimineata suna tentanta ideea unei mese rapide care sa ma disciplineze pt urmatoarele mese.

    • Georgi/ 13.10.2015Reply

      Draga mea, nu avem cum sa anticipam ce scrie Dana, ca sa nu mai intram daca nu ne place.
      Din moment ce intri si vezi postarea, deja esti aici.
      Eu intru oricum, dar mi se pare normal sa imi exprim si dezacordul.
      Daca tie iti place sa pupi in fund cu orice ocazie, inseamna ca nu esti fan adevarat.
      Un fan adevarat mai si trage de urechi bloggerul si isi mai exprima si nemultumirea cateodata.
      Aici nu arunca nimeni cu pietre, ci doar scriem de ce nu suntem de acord cu cea promoveaza ea.
      Cu argumente pertinente.
      Si nu e nimeni aici ahitiat dupa bio si eco.
      Eu una nu sunt, mananc normal, mai mananc si fast food din cand in cand, mananc si sanatos, dar niciodata nu as ingera prafuri la micul dejun.

      Noi nu ne exprimam dezacordul fata de Dana, ci fata de cei de la Herbalife care continua sa ne uimeasca cu nesimtirea lor.
      Daca ar vedea cei de la Herbalife ca sunt aici comentatori care sunt de acord cu tot ce spune Dana si nu indraznesc sa o contrazica, maine s-ar folosi de asta ca sa isi vanda produsele toxice.
      Mai bine sa vada ca nu e lumea chiar atat de proasta. Si da, exista tute care fac tot ce se zice aici, mai ales daca lumea comenteaza pozitiv. Ca doar de-aia au surorile Kardashian atatea contracte banoase cu produse de slabit desi ele se sufoca in spanx pe sub rochii ca sa arate plate. Ca sunt tute care se iau dupa ele si cumpara.
      Ori eu am vazut foarte putine comentarii pozitive si foarte multe negative. aici La adresa produsului, nu a Danei.

      • Andrei/ 22.07.2018Reply

        unde pot sa dau un like pentru Georgi ?
        produsele Herbalife sunt niste prafuri de rahat despre care nici nu ai cum sa stii unde si cum sunt facute… macar mancarea aia pe care ti-o faci in farfurie mai are o doza de ceva biologic in ea….

  • Iulia/ 12.10.2015Reply

    Dana, iti urmaresc blogul cu mare drag…cu reclame si fara reclame. Te rog sa nu bagi in seama orice persoana care se trezeste mai desteapta si mai corecta ca oricine. Cat despre produsele Herbalife..si eu am auzit numai lucruri bune. Am incercat si eu o data la o testare si chiar au gust bun.

  • Alexandra/ 12.10.2015Reply

    Eu personal aleg varianta naturala, dimineata blenduiesc fructe precum: banane, mure, afine, capsuni, portocale, kiwi orice am in casa cu jumatate de avocado,spanac, seminte de in care ajuta ff mult la digestie si face treaba in mod natural, polen de albine(pt sist imunitar) si proteine de canepa (care sunt proteine complete necesare organismului omenesc) si astfel ofer tot ce am nevoie corpului meu… Pana in jur de ora 14 nu imi mai este foame si ma concentrez la munca 🙂

  • Roxy/ 12.10.2015Reply

    Imi place asa mult cum esti imbracata,iti sta foarte bine.De unde sunt hainele?Nu ai precizat.

  • Maxxine/ 13.10.2015Reply

    WTF, Dana, how about un google search kidney failure Herlbalife. O sa fii surprinsa….Au o gramada de procese in state pe acest subiect. Inteleg ca multe comentarii vin chiar de la promovatorii Herbalife, e un sistem piramidal, deci da, inteleg ca e in interesul lor sa sustina artiolcul platit cu comentarii pozitive. Dar sincer, sper ca cititorii tai au IQ-ul mai mare decat al lor!

    • Sara/ 14.10.2015Reply

      Maxxine, deci consideri ca google-ul stie mai bine cat de ok sunt produsele, fata de medicii care stau in spatele acestora? 🙂
      Un laureat al premiului Nobel in medicina e printre cei care sunt in spatele produselor Herbalife, just saying. 🙂

  • Alexandra P./ 13.10.2015Reply

    Eu consider ca sanatatea si viata noastra merita 10-15 minute dimineata sa ne pregatim un mic dejun si sanatos. Un fruct, fulgi de ovaz cu seminte si lapte … Un cus proaspat stors si o felie de paine cu zacusca sau cu ce-o fi ea…. Avestea sunt doar chimicale, ca tot ce este dealtfel ambalat frumos si vamdut foarte bine de o echipa de oameni care stiu sa faca markenting…. Dar eu sper ca este doar o reclama, si tu te imgrijesti mai mult de sanatatea ta si a familiei.

  • Alexandra P./ 13.10.2015Reply

    Suc*… Acestea*…. Vandut*…. Ingrijesti*

  • Georgi/ 13.10.2015Reply

    Imi place de tine , Dana, dar aceasta postare m-a intristat enorm.
    Mai ales ca ai bagat ca motiv, faptul ca se prepara repede si ca e sanatos.
    Crede-ma..de fapt cred ca stii deja, ca si turnatul unor cereale peste un castron de lapte sau intr-un pahar de iaurt ia cam tot atat timp. Sau sa toci repede o banana si sa o bagi la blender cu lapte si inca ce mai vrei tu si sa iei shake-ul cu tine.

    Eu nu sunt aici sa judec, doar imi exprim tristetea. Si eu mai folosesc prafuri (la prajituri, la o mancare, etc), ca tot omul, na. Eu nu sunt aia care mananca organic 100%, mentin un echilibru. Dar nu este ceva pe care sa il inlocuiesc ZILNIC cu o masa.
    AAAA! daca era ceva detoxifiere cu sucuri de fructe, da, era ok…Dar asa, nu.

    Plus ca Herbalife sunt recunoscuti pentru produsele lor destul de toxice.
    Pacat.

  • Lili/ 13.10.2015Reply

    Dana, off topic, puloverul e angora? Cum il intretii? Si de unde e? :))). In ce priveste agitatia creata cu herbalife, este inutila si fara sens. Vorba ta, la postarile umanitare ai 5-6 comm

  • Simina/ 13.10.2015Reply

    Nu am nimic impotriva reclamelor pe blog. Mie chiar imi place sa citesc despre experienta ta cu anumite produse. Eu consider micul dejun cea mai importanta masa a zilei si nu sar niciodata peste el. Zi de zi mananc dimineata (oua, legume, cereale integrale, branza etc.) si beau o cafea neagra. Dar cu asemenea prafuri nu sunt de acord. Ma rog, este alegerea fiecaruia. Cred totusi ca un mic dejun clasic este mult mai bun si mai sanatos. Si nu dureaza chiar atat de mult sa fie preparat.

  • Sorin/ 13.10.2015Reply

    Niciodata nu te poti certa cu rezultatele . https://bit.ly/RezultateHerbalife

  • Tina/ 13.10.2015Reply

    Dana, intr-adevar primul produs prezentat este foarte gustos, l-am testat si eu si chiar ma gandeam sa mi-l cumpar… pana am aflat pretul si mi s-a spulberat, brusc, interesul… de ne-am putea permite cu totii astfel de produse sanatoase…

    • Mada/ 13.10.2015Reply

      Tina,pretul unei portii este de 4,50- 5 lei.Dupa parerea mea,este pentru ORICE buzunar.Daca iesi in oras,nu cred ca poti avea o masa de 5 lei…iar la masa ma refer la mancare care sa contina tot ce trebuie sa ii dam corpului nostru,nu o cafea si un covrig..

      • Tina/ 13.10.2015Reply

        Mada, multumesc, adevarul este ca nu calculasem cat vine/portie, stiu doar ca o cutie (nu stiu cu cate portii) era foarte scumpa si mi s-a parut prea mult sa dau atata pe o cutie cu prafuri (chiar si cu toate elementele nutrite pe care le contine) 🙂

        • Tina/ 13.10.2015Reply

          * nutritive

          * sa dau atata dintr-odata

  • AnaMaria/ 13.10.2015Reply

    prea multa reclama faci! 🙁

  • Bianca/ 13.10.2015Reply

    Dana, am citit in mare mesajele celorlalte persoane, clar pareri impartite, ca orice lucru pe lumea asta, multe negative,nu putem fi toti de acord toti, altfel nu ar evolua lucrurile. Eu vorbesc din prisma de consumator si evaluator, eu m-am ingrasat 🙂 asta am vrut eu,nu stiu daca stiati si asta, cu ele poti sa ajungi la o greutate normala ,eu eram prea slaba, lipsita de vlaga si fara energie, ma refer la greutate normala (asta in functie de inaltime ,greutate, masa musculara,etc), care difera de la individ la individ, binenteles de la femei si barbati, dar sa te simti tu ca esti ok,acest lucru e important , sa te simti bine in pielea ta ,cum se spune (bine te poti simtit ok si sa ai 90 kg si sa consideri ca nu ai o problema, sigur organele tale au:) (deci a nu se intelege gresit) este un standard ,dar nimeni nu e perfect sa fie un STAS. De exemplu ca sa te ingrasi il iei ca supliment,pe langa mancare , si nu m-a facut obeza :), ci mai degraba a lucrat in zonele cu probleme, m-a scapat de anumite probleme ,cu calciul ,fier,magneziu si altele, care majoritatea femeilor le au si am ajuns la o greutate ok, dupa care le puteam lua ca si mentinere ,adica o data pe zi,dimineta mai indicat,deoarece iti da energie si il ieie atat timp cat vrei , 3 luni se spune dupa aca e mentinerea, dar nu este neaparata batut in cuie, e o perioada considerata deobisnuirea astomacului cu o cantitate optima de alimente,daca vrei mai consumi si in alta combinatioe cu alte produse e perfect,, daca nu ,faci pauza,desi pauza de la vitamine e ciudata spus,,dar ideea e sa mananaci o anumita cantitate de mancare ,stomacul e ca un sac elastic, cat bagi, atata intra si combinat cu altele,ce explicai si tu dana ,daca mancam nepotrivit sa zic asa,multe glucide,lipide, carbohidrati..iti creeaza rapid senzatia de pofta de dulce sau foame imediata dupa putin timp de la ingerare,.Ideea si la slabit e una simpla, sa te invete sa nu mai “ingurgitezi” ca un /o moarta de foame si sa ai un aport de nutrienti ,care trebuie zilnic inlocuiti ,pentru ca ,organismul ii consuma si nu ii putem lua doar din alimente, asta e probat. Dar nu neg ca, sunt persoane care s-au scarbit poate de aroma, simplu inlocuieste aroma, ai de unde alege,sau le e greata, pentru ca poate fi adevarat sa nu le suporte cineva la gust, dar asta este de la cap:) si individual gandit,nu ca ele ca iti fac rau ,Dar trebuie si putina inaginatie culinara, adaugi o banana , un mar, ceva stiu eu ,scortisoara etc ce iti place sa imbunatatesti aroma, nu face rau si nici nu iti strica programul, deoarece o portie este calculata cat aport zilnic are o femeie/barbat/copil necesar pe zi. CEL mai important este APA, bea apa si fa miscare, orice dieta ai face in lumea asta, fara sa bei apa si sa faci miscare este =0 si asta stim cu totii, este mai greu sa recunoastem. In fine dupa ce testezi CORECT, poti sa iti spui o parere(aviz persoanelor care admit ca nu au testat si isi dau cu parerea), Dana eu zic sa incerci (stiu ca nu e pt slabit, ci un ajutor pentru imbunatatirea stilului de viata,eu ziceam de slabit, deoarece baza produselor asta este,sa ajute persoanele supraponderale sa isi creeze un mod sa de alimentatie sanatos ,sa le imbunatateasca starea de sanatate ,pentru persoanele cu multe kg in plus exista programe mai complexe,e adevarat si mai costisitoare,dar functioneaza,asta clar se si spune, daca nu sunt alte probleme MARI de sanatate,nu vindeca ci imbunatatesc) si nu vad un lucru rau sa impartasesti cu altii, fiecare e liber sa alega daca incerca sau nu, daca citeste sau nu, asta e. Eu folosesc si pachetul wellness de la Oriflame, acolo e mai ciudat, ca sunt pastile si trebuie luate neaparat dupa masa,deoarece sunt persoane sensibile si le deranjeaza stomacul, mie mi-au facaut doar bine. In schimb pe mine Dana ma intereseaza rezultataul de la Bio Oil , nu am apucat sa citesc comentariile si nu stiu despre rezultataul tau si de cel asupra vergeturilor. Multumesc si spor.Pupici la Vladut cel dragut 🙂

  • Bubu/ 13.10.2015Reply

    O sa incep in primul rand cu urare de La multi ani Dana ,tinand cont ca nu de mult a fost ziua ta …tin sa te felicit si pentru stilul de viata adoptat ,deoarece Herbalife nu este despre slabit ,este un stil de viata (sport si nutritie ),stim cu totii cand vorbim despre nutritie nu este vorba despre ce avem in farfurie ci despre hrana la nivel celular …stiu sigur ca esti in tema cu acest aspect 🙂
    ,,oamenii saraci traiesc sa manance si sa bea ,oamenii bogati manaca si bea sa simta ca traiesc .” Si nu vorbesc despre acei oameni cu bani ,ci despre acei oameni bogati spiritual …echilibrul unui om sta in bunastare care se defineste fizic ,psihic si spiritual …sanatatea este un cuvant mare ,Ea nu cuprinde numai corpul, mintea si trupul ,ci si persepctiva unui om … eu te felicit pentru perspectiva ta de a imbatrani frumos <3 …la urma urmei si budinca la plic sau altele e tot un praf diferenta o face valoarea nutritiva ,cat despre comoditatea de a gati stim cu totii ca toata lumea e comoda si practica mai nou sportul national saritul peste mese :))) Sa ai o zi frumoasa si celule sanatoase alaturi de puiul tau . :*

  • Alina/ 13.10.2015Reply

    Dana, cu tote ca imi placi foarte tare, nu pot sa ma abtin sa te critic de data asta.
    De fiecare data cand cineva se leaga de faptul ca bagi prea multe reclame, vii cu argumentul ca fara reclama acest blog nu ar putea exista, sau nu in felul asta. Am sa te contrazic. Cred ca cel mai important pentru un blog este sa aiba cititori. Pentru ca daca nu ar exista ei, nu te-ar mai cauta nimeni sa le faci reclama, fie ei producatori de prafuri de prajituri, fiare de calcat sau haine. Cred ca ar trbui sa iti respecti mai mult publicul si sa nu il mai intoxici cu atatea reclame (mai ales cand iti cer asta)si mai ales la tot felul de produse dubioase in care cred/sper ca nici tu nu crezi. O sa imi spui acum ca asta e un blog personal si ca fiecare e liber sa il citeasca sau nu. Am sa iti spun ca a cam inceput sa depaseasca stadiul asta si sa devina un blog comercial sau un blog de reclame, Motiv pentru care eu am inceput sa intru din ce in ce mai rar… si cred ca nu sunt singura. Si oare cat de mic trebuie sa fie tariful tau, astfel incat la 3 posari una sa fie reclama…
    Si pana la urma esti o persoana destul de instarita care are foarte multe proiecte in afara blogului. Cred ca iti permiti sa fii mai selectiva.
    Sper sa nu imi iei in nume de rau critica, dar imi este dor de dana dinainte care era preocupata mai mult de continutul blogului decat de partea financiara.

    • Dana/ 13.10.2015Reply

      Iti dau dreptate, s-au adunat multe reclame in aceasta perioada, caci toate au fost programate dupa vacanta…De luna viitoare promit sa fac putina ordine si un plan al postarilor ceva mai bine organizat. Multumesc 😉

  • Raluca/ 13.10.2015Reply

    Dana ma bucur ca pana la urma ai inteles ce am vrut si noi cele care te-am criticat sau am reactionat intr-un mod cum nu te asteptai. Noi nu iti vrem raul sau sa te judecam din contra…..tocmai ca ne pasa de tine, de blog, de aceea am reactionat asa.! O felicit pe Alina ca a reusit sa te faca sa intelegi mai bine acest lucru. Multa sanatate lui Vladut!

  • Dan/ 14.10.2015Reply

    Felicitari Dana pentru alegerea facuta! Cat despre cititori tai sceptici le transmit doar atat: -sa citeasca etichetele de pe acele produse care cred ei ca sunt bune, fructele si legumele nu mai sunt ce au fost odata si probabil stiu foarte bine ce gust au (daca au); cat despre “prafuri” imi vine sa rad, parca ei nu mananca “prafuri” fara sa isi dea seama… laptele praf care se da la bebelusi de exemplu, oare ei chiar nu au baut niciodata? ca sa nu mai zic cate prafuri inghit zilnic fara sa isi dea seama si totusi sunt sceptici la niste produse care sunt concepute de niste medici renumiti.
    Sa dai cu negativism asa din auzite e deja penibil, cauta probe, dovezi, vino cu argumente clare. Daca produsele Herbalife erau rele nu era de 35 de ani pe piata si nu sponsoriza sportivi de top.
    Dana sa ne spui cum te simti si dupa 2-3 luni. 😉 Ma bucur ca ai ales acest stil de viata si iti doresc mult succes, binenteles si lui Radu! 🙂

    • Claudia/ 14.10.2015Reply

      Buna ziua tuturor,

      Va invit sa va documentati mai mult despre orice produs pe care doriti sa-l consumati!
      Doar atat, cititi inainte sa consumati orice!!! Cititi despre firme, despre ingrediente…tot!!

      https://herbalife-kidney.blogspot.de/2012/11/use-of-herbal-supplements-in-chronic.html

      https://factsaboutherbalife.com/media/2012/12/Product-Warning.pdf

      Signs and symptoms of lead poisoning in adults may include:
      . Pain, numbness or tingling of the extremities

      . Muscular weakness

      . Headache

      . Loss of appetite

      . Abdominal pain

      . Memory loss

      . Mood disorders

      . Reduced sperm count, abnormal sperm

      . Fatigue

      . Depression

      . Heart failure

      . Gout

      . Kidney failure

      . High blood pressure

      . Wrist or foot weak

      . Anemia Fatigue

      • Alina/ 14.10.2015Reply

        Claudia, tu le consideri surse de luat in seama ? Oricine poate sa scrie baliverne cate vrea pe internet cu scopul de a face sau nu rau, de a informa sau dezinforma etc. Asta nu inseamna ca astea sunt sursele de la care ne documentam cu adevarat…daca vrem sa aflam cu adevarat si nu doar sa ne dam cu parerea. Acea substanta din primul tau link nu este nimic altceva decat siliciul, compus ce il gasesti oriunde pe legume si fructe pt ca le-a batut vantul si praful si au crescut in pamant. Hai sa nu gasim nod in papura fara sa fim informati. Covrigii de la colt, painea, carnea, produsele lactate contin mult mai multe prafuri DAUNATOARE si totusi se mananca fara scepticism. Ca sa faci vreo boala de rinichi, da, trebuie sa mananci zilnic nisip. Si ghici ce, il mananci de pe legume si fructe si din interiorul lor (ca doar cresc in/din pamant). Dar despre ce cantitati vorbim? Ce studiu stiintific sta la baza a ceea ce ai dat tu ca link spre informare? Produsele Herbalife sunt de mai bine de 35 ani pe piata si toata dezvoltarea de astazi a companiei de miliarde de dolari sta in stiinta din spate, rezultatele in consum si entuziasmul consumatorilor, nimic altceva. Despre Herbalife nu ai vazut des la tv pt ca banii de publicitate se baga in cercetare, an de an. Sunt studii care n-o sa ajunga pe mana niciunui medic din Romania prea curand si nici la vreo alta companie. Du-te cu eticheta shake-ului Herbalife la orice medic sa vada ce contine (fara sa stie anume ce e sau ce brand) si va vrea si el asemenea produs. Apropo, o portie de praf Herbalife hidratata cu apa/alt lichid nu iti tine mai mult de o zi, se strica! Oare de ce? Vezi laptele cumparat cat tine si altele… NU MAI PREJUDECATI INAINTE DE A VA INFORMA DIN SURSE CU VALOARE STIINTIFICA (unde e cazul)

  • Hello/ 14.10.2015Reply

    Felicitari Dana pentru optiunea facuta la micul dejun.
    Si eu sunt un consumator al acestor produse de mai bine de 3 ani de zile si sunt extrem de multumit de ele.
    Pentre “criticii” tau cei aprigi, care nu au incredere si considera ca ai postat aici numai pentru “intretinerea blogului” puteti incerca si voi Herbalife exact in stilul adoptat de Dana si apoi va convingeti daca este bun sau nu pentru voi.
    PS: Ma bucur sa vad din ce in ce mai multi oameni / sportivi, in Romania, care adopta acest stil pentru imbunatatirea stilul personal de viata.
    https://www.youtube.com/watch?v=sIml-L-j3tM
    https://www.youtube.com/watch?v=Ws87L5C6kAQ
    https://www.youtube.com/watch?v=ww5XvLQZ8Fs

  • Iulia/ 14.10.2015Reply

    Dana, nu pot decat sa te felicit! Ai facut cea mai buna alegere pt tine si Radu. Abia astept sa ne spui rezultatele dupa 2-3 luni. Eu de 9 ani mananc impreuna cu familia (de la cel mai mic la cel mai mare) aceste produse si ne simtim extraordinar cu totii, aratam la fel (cu greutatile in limite normale si compozie corporala precum si analizele absolut ok).
    Zi minunata!!

  • Loredana/ 14.10.2015Reply

    Dragă Dana, te felicit pentru tot ceea ce ești. Mă inspiri cu personalitatea ta încă de pe vremea când mă uitam la Abracadabra. Sunt convinsa ca nu promovezi produse în care nu crezi.
    Pentru cei care au comentat negativ am câteva comentarii :
    1) cei care blamați prafurile : oare voi nu ați mâncat niciodată pâine sau mămăligă? Sau voi nu ați băut niciodată o cafea sau o cacao cu lapte? Acestea sunt preparate din niște prafuri, unele chiar nocive, spre deosebire de prafurile de la Herbalife, care sunt plante uscate și măcinate.
    2) cei care pretindeti ca aveti la micul dejun mâncare neprocesata, naturala, cu fructe și legume, brânză, ouă, etc: Pe bune? ! Vreți să spuneți că fructele și legumele din supermarket nu sunt procesate? Ba chiar și țăranii procesează legumele când le pun roșiilor substanțe pt a le înroși mai repede. De aceea ei au pe an o producție pt consum propriu și 3-4 pt vânzare. Sau poate voi creșteți castraveți în fața blocului și portocali în sufragerie.
    3) cei care blamați ceea ce este avangardist în nutriție doar pt ca “am auzit /cunoscut /văzut pe cineva care. …” fara să fi citit, documentat sau încercat și altceva: oare o să renunțați la mașinile pe care le conduceți, la telefoanele pe care le folosiți? Ele clar nu sunt naturale și ne mai și îmbolnăvesc.
    Hai sa fim onești cu noi înșine : nutriția s-a transformat enorm în ultimii 50 ani. Nu mai putem face ce făcea bunica: ea gătea zilnic, manca natural și ne procesat, a mers la săpat pana la 85 ani pe jos, cel mult cu o căruță, și se ducea pana la vecina ei acasă dacă voia să vorbească cu ea. Ce facem noi azi? Pentru că avem distanțe mai mari de parcurs sau pt comoditate folosim mașina, pt ca avem nevoie de mai multă comunicare , folosim un telefon sau chiar un smartphone, iar pt ca aportul nutritiv a scăzut foarte mult, avem nevoie să luăm suplimentii pt completare și sa folosim soluții moderne de nutriție, cu ingrediente naturale.
    Eu consum shake -urile Herbalife de 8 ani, mă simt excelent, am cunoscut oameni care le consuma de 35 ani de când există compania și care sunt foarte bine, am avut ocazia să discut cu medici de talie mondiala care mi-au confirmat că produsele sunt 100% sigure, așa că îi dau și fetiței mele de un an jumate, iar ea nu a răcit niciodată deși am dus-o în colectivități de la 3 săptămâni, se simte excelent, se dezvolta foarte frumos, și, “culmea ” chiar și pediatra a spus că sunt produse bune pt ea.
    Aaaa …. Am și un punct 4) pentru cei care blamează MLM – urile : mai documentati – va! Așa o sa aflați ca cele mai bune produse sunt în MLM – uri. Pentru că ei nu investesc mult în reclama ci în calitatea produselor, pentru că rezultatele clienților sunt cele care țin produsele pe piață.
    În rest. .. rezistă Dana! 🙂 Cine nu se încadrează în spiritul turmei va stârni mereu controverse.

  • Geta/ 14.10.2015Reply

    Ma bucur mult pentru voi, Dana! Si noi le consumam de mai bine de 4 ani si am consumat si in sarcina si mai ales acum ca alaptez 🙂

  • Descude/ 14.10.2015Reply

    Am incercat si eu unul din shake-urile lor acum ceva vreme si mi-a placut. Nu stiu ce s-a intamplat intre timp, ca am uitat complet sa imi mai cumpar!
    http://www.descude.com

  • Dana Sztojka/ 14.10.2015Reply

    felicitari pentru alegerea celui mai complet mic dejun existent pe Terra. ? Si eu am facut alegerea aceasta acum 5 ani si la mine in familie de la virsta de 6 luni la 80 de ani sunt toti “consumatori” de asa mic dejun (sau masa sanatoasa din timpul zilei ) si nu numai. Nu mi-a fost greu sa inteleg ca HERBALIFE este mâncare sanatoasa pentru familia mea si a soțului meu, HERBALIFE este de fapt NUTRIȚIE . Noi Includem si suplimentii alimentari pentru a ne întări sanatatea si a face fata provocărilor din fiecare zi. Felicitări, inca o data. Si nu in ultimul rand, POFTA BUNA. ?

  • Silviu/ 14.10.2015Reply

    Dana, mi-ai făcut ziua. Mă bucura nespus de mult postarea ta. Mă bucura faptul ca ai înțeles necesitatea micului dejun în viata de zi cu zi. Mai ales faptul ca reușești sa faci acest lucru împreună cu familia. Personal mănânc shakeul de aproape 3 ani în curând și pot sa Îți garantez ca nu mi-a crescut nicio mânuță în plus. Ba chiar ieri am donat sânge 🙂
    Sa încerci ceaiul chiar înainte de sala! Este excelent. Asta dacă nu mergi pe varianta H24 Hydrate sau în curând CR7Drive. Este produs în colaborare directa cu un tip care joaca la Real Madrid – Cristiano Ronaldo, poate ai auzit despre el 😉

    Succes în continuare!

  • Alexandra/ 14.10.2015Reply

    Ai facut o alegere foarte buna in ceea ce priveste micul dejun Herbalife. Intr-adevar parerile sunt si pro si contra, insa eu marturisesc ca folosesc aceste produse de 8 ani de zile si am rezultate foarte bune cu ele.
    In ceea ce il priveste pe Vlad, nu este gresit daca i-ai adauga si lui putina pudra in laptic, pentru ca este foarte hranitor si daca ne uitam pe eticheta, obervam ca dpdv nutritiv este foarte asemanator de laptele matern.
    Am consumat shakeul cu aroma de biscuiti ani de zile iar de ceva timp ador aroma de mar cu scortisoara. Ti-o recomand, mai ales ca vine iarna 🙂

  • Veronique/ 14.10.2015Reply

    Micul dejun de la Herbalife este unul perfect la orice varsta. Doar perceptiile sunt diferite, ca asa e decand lumea si pamantul… Felicitari pentru alegerea facuta!

  • Maria/ 14.10.2015Reply

    Soia în proporție de 90% este modificata genetic, din păcate orice produs care conține soia si nu specifica NON GMO pe eticheta dai ambalaj este modificat genetic.
    Produsele herbalife sunt fabricate în usa dacă nu ma înșel, iar legea la ora actuala acolo nu ii obligă pe producători sa afișeze pe eticheta dacă produsul conține GMO sau nu (produsele fabricate în Ue sunt obligate prin lege sa sa facă asta, de exemplu).
    Ceea ce vreau sa precizez este ca efectele pe termen lung ale organismelor modificate genetic nu s cunosc nici în ziua de astăzi, insa poti cauta studiile făcute pe animale legate de asta și te vei speria…
    Am folosit herbalife o săptămână, având cinci plicuri de proba, le am studiat ingredientele și conține excesiv de multă soia pt mine pt a fi costumata on a daily basis. Mai ales ca nu scrie dacă e modificata genetic sau nu

    • Alina/ 15.10.2015Reply

      Documenteaza-te mai mult, Maria, despre aceste produse si stiinta care sta in spate.N-o sa regreti. Intr-adevar, nu scrie pe cutie pt ca nu sunt obligati sa o faca, insa calitatea proteinei din soia folosita in shake-urile Herbalife este exceptionala. P.S.: Au propriile culturi de plante pt a se asigura ca totul este sigur de la samanta la planta (iar proteina este extrasa din plantute verzi de soia, nu boabe).De 35 de ani de cand este compania s-ar fi sesizat la numerosii consumatori din intreaga lume diverse probleme de sanatate, insa din contra, de asta a devenit asa de populara, cu o prezenta in peste 90 de tari; datorita rezultatelor in imbunatatirea sanatatii. 95% dintre distribuitorii activi iubesc produsele si le promoveaza cu cel mai mare drag, tocmai pt ca ei si-au schimbat viata in bine…daca ar fi vorba doar despre castiguri in bani nu ar vorbi cu atata patos. Orice om de vanzari care vine dintr-o alta companie mare este uluit de entuziasmul miilor de clienti si distribuitori pt aceste produse…chiar le iubesc pt ca le-au schimbat viata si le-au prelungit-o.

  • Alex/ 14.10.2015Reply

    I LOVE MICUL DEJUN HERBALIFE TOo !!!
    am studiat, m-am convins, Studiile arata ca alimentatia din ziua de azi contine putini nutrienti ! in ziua de azi suntem condamnati sa luam suplimenti ! Felicitari Dana !

Post A Reply to Simina Cancel Reply