Custom Menu

Latest From Our Blog

Paste 2021

Am ramas in urma cu postarile pe blog, desi am adunat sute de poze pe care as vrea sa le postez aici, in acest jurnal virtual. De multe ori mi se intampla sa caut anumite imagini din calatorii sau de la anumite evenimente de familie pe blogul meu, iar apoi ma trezesc ca trec din articol in articol, cu o nostalgie greu de egalat. Asadar, cu bucurie impartasesc cu voi imagini de la Pastele nostru, cel mai frumos din viata noastra de pana acum, pentru ca a fost primul in formula perfecta.

Dupa cum probabil multi dintre voi stiti deja, inca din decembrie anul trecut si pana in mai anul acesta am filmat pentru un lungmetraj in Slovacia. Am mai povestit despre asta si pe blog, aici. Cel mai mult timp legat am stat aproape o luna, in rest m-am tot dus si intors in tara, impreuna cu Lia cu tot, pe care inca o mai alaptez. Mi-as fi dorit ca baietii sa ma poata insoti in aceste plecari, cum ne imaginasem Radu si cu mine initial, cand am luat castingul, doar ca in pandemie, intr-o Slovacie cu conditii mai severe decat la noi in tara, cu Vlad care avea scoala (online sau fizic), am decis impreuna ca e mai bine, mai sigur sa plecam doar noi doua, iar ei sa petreaca timp “ca baietii” in tara.

Doar ca de Paste chiar imi doream foarte mult sa fim impreuna. Aveam libere sambata si duminica de la filmari si exista varianta sa ma intorc in tara pentru o noapte. Doar ca drumurile cu Lia pe avion nu sunt cele mai usoare… Asa ca tot speram sa se alinieze planetele si sa poata baietii sa vina la noi, chiar aproape de incheierea filmarilor, si sa petrecem impreuna Pastele, in camera de hotel din Bratislava, ce mi-a fost o a doua casa in ultima jumatate de an.

Si s-au aliniat! Pana in ultimul moment mi-a fost teama ca nu vom reusi, caci tot apareau diverse probleme. Cand am plecat din Romania, nici nu i-am spus lui Vlad de planul nostru, ca exista posibilitatea sa ne viziteze, caci nu ar fi suportat dezamagirea neimplinirii acestei dorinte. Va imaginati asadar ce bucurie enorma a trait cand, cu o zi inainte sa se suie in avion, Radu i-a dat vestea ca pleaca spre mama lui, de care ii era “enorm de dor”.

Am trait astfel cel mai frumos Paste din viata noastra, pentru ca a fost si primul in 4. Baietii au adus cu ei oua vopsite si le-am ciocnit in camera de hotel, pe care – ce sa vezi – a gasit-o si Iepurasul cu darurile lui.

Si totusi, cel mai mare dar de Paste ni l-a facut Lia noua, care a inceput sa mearga cu viteza prin Bratislava. Avea 6 luni cand am ajuns prima oara cu ea in capitala Slovaciei, iar de Paste deja mergea pe langa carut! Nu voi uita cum m-a trezit Vlad din somn, in camera de hotel, sa imi spuna ca a venit Iepurasul sau bucuria de pe fetisoara lui cand Lia facea primii pasi singura catre el.

Cand sunt cu ei, am tot.

In fototgrafii, eu port: rochie albastra Parlor, sacou Manuri, tenisi Vans. Vlad poarta jacheta Kaki H&M, pantaloni Little Creative Factory, tenisi New Balance, Lia poarta costum iepuras si rochie ambele Mon Petit Jo.

7Comments
  • Teogirl/ 17.05.2021Reply

Cand sunt cu ei, am tot! Ce bine spus 🤗 Ce fain de simțit…♡

• Alexandra/ 18.05.2021Reply

Urmaresc blog-ul de ceva timp dar nu comentez, scuze daca te deranjez cu ceva, dar te opreste cineva sa postezi mai des? Ca tot zici ca ai adunat sute de poze si ai ramas in urma.
    Inca o data imi cer scuze daca te-am deranjat. Desigur fiecare in ziua de azi e foarte ocupat/ocupata.

• Dana/ 18.05.2021Reply

Da, efectiv nu imi permite timpul sa postez mai des, postare insemnand mai mult de o poza si un “Buna dimineata”. Doar selectia pozelor dureaza foarte mult. Acum iti scriu de la teatru, dintr-o pauza. Nu stiu daca asteptai vreun raspuns anume, caci intrebarea daca ma opreste cineva sa postez nu invita neaparat la dialog.

• Angela/ 21.05.2021Reply

Sunteti absolut superbi!!! Sa va dea Dumnezeu sanatate si înțelepciune sa-i cresteti în continuare la fel de frumos!!

• Fotoviva/ 30.06.2021Reply

Vlad are vârsta pe care mulți dintre noi o aveam când ne umpleați duminicile.
    Să-i bucuri și pe ei la fel cum ne bucuram noi!

• Lumi/ 28.12.2021Reply

Atat de frumos scrii..ca nu ma satur sa te citesc!Hrana pt suflet